Vsi spet govorijo o bitcoinu. Predvčerajšnjim je bila predvajana nova epizoda Simpsonovih, ki na šaljiv način razloži bitcoin, kriptovalute in blockchain. Toda bitcoin (BTC) si ne gradi imena samo v verjetno najbolj uspešni risani seriji, ampak tudi pri telekomunikacijskem velikanu, kot je Vodafone. Pred nekaj dnevi je namreč Vodafone Germany sprožil oglaševalsko kampanjo na družbenih medijih in tako pritegnil dodatno pozornost do BTC-ja.
Vodafone je že zdavnaj pokazal zanimanje za blockchain in kriptovalute. Telekomunikacijski gigant je bil tudi eden prvih članov Fundacije Libra, ki je sodeloval pri zasnovi Facebookovega novega stabilnega kovanca. Zaradi regulatornih težav kmalu po zagonu projekta, se je Vodafone odmaknil in osredotočil na svojo digitalno plačilno platformo, imenovano M-Pesa. M-Pesa se osredotoča na Afriko in ima več kot 37 milijonov aktivnih uporabnikov. Samo v letu 2019 je bilo prek platforme izvedenih 11 milijard transakcij. Bitcoin tu še ne igra vloge.
Ali je BTC kampanja giganta lahko pokazatelj, da se bo “digitalno zlato” v prihodnosti komercialno uporabljalo v podjetju? Ne glede na to, ali bo Vodafone dejansko uporabljal bitcoin, podjetje s takšnimi dejanji prispeva k prepoznavnosti kriptovalut. Ker je večina ljudi še vedno zelo skeptična do BTC-ja, kar je deloma posledica pomanjkanja pojasnil ali znanja, bi lahko Vodafone zagotovil dodatno zaupanje vanj.
Je bitcoin žepnina prihodnosti?
Oglaševanje, ki se nanaša na #FutureFriday, se vrti okoli žepnine. Kako bodo babice vnukom podarjale žepnino, če bodo v prihodnosti vsi plačevali (z BTC) prek svojih pametnih telefonov. Naslov oglasne objave je: “Bodo kmalu namesto žepnine na voljo bitcoini?”
Gibt's bald Bitcoins statt Taschengeld? #FutureFriday pic.twitter.com/RWuhFLUZ14
— Vodafone Deutschland (@vodafone_de) February 21, 2020
Kakšne namere imajo in kaj točno mislijo avtorji, je odvisno od naše domišljije. Morda Vodafone Germany napoveduje prihodnost in bo bitcoin igral ključno vlogo pri plačilnih transakcijah v digitalnem svetu. Kdo ve.