“This is fake news!” je dejal ameriški predsednik Donald Trump in s tem dal povsem nov pomen besedni zvezi, hkrati pa je začel “vojno” z nekaterimi mediji. Podobnemu primeru pričamo v zadnjih mesecih tudi v naši prelepi podalpski deželici. Kje je težava in zakaj bi se vodilni politiki spuščali v prepire z mediji in se izpostavljali kot “diktatorji”? Je zadeva nedolžna in se nekaterim samo “kisa v glavi”, ali je zadeva z mediji resnejša? Najprej gre pogledati kako mediji delujejo.
Če morda ne veste, so v medijskem ustroju udeleženi lastniki medija, oglaševalci, bralci oziroma naročniki in uredništvo z avtorsko ekipo. V klasičnem medijskem svetu so novice preko uredništva vedno bolj pod vplivom lastnikov in oglaševalcev ter vedno manj pod vplivom bralcev, ki prevečkrat nekritično konzumirajo ponujene vsebine. Tako imajo avtorji končnih prispevkov in bralci vedno manj vpliva na vsebine, čeprav so prav oni glavni sestavni del medijev.
Z blockchainom so vloge v medijskem poslovnem modelu premešane. Ustvarjalcem medija in bralcem je omogočeno, da imajo vpliv lastnika, oglaševalca, avtorja in bralca hkrati. Poleg tega so za aktivnosti v katerikoli omenjeni vlogi nagrajeni.
Kot lastniki so udeleženi v rasti vrednosti tokena, kot avtorji so nagrajeni glede na ocenjeno zadovoljstvo bralcev, kot bralci pa so nagrajeni, če prispevke aktivno ocenjujejo.
Avtor se bo zaradi nagrade, ki je odvisna od prejete ocene sam potrudil, da bo naslov privlačen, vsebina zanimiva, spisana razumljivo in tekoče.
Bralec je aktivno vključen v proces ustvarjanja vsebin, saj lahko skozi ocenjevanje določi katere vsebine so mu najbolj zanimive. Dodatno se bralcu odpira možnost pasivnega zaslužka, ker je nagrajen za vsako oceno in komentar. Zaradi vpletenosti v celotni medijski cikel se cena njegovih žetonov povečuje tudi na račun aktivnosti uredništva, avtorjev in oglaševalcev.
Uredništvo spremlja trende v panogi in širšem finančnem okolju. Temu primerno skrbi za nabor vsebin in preverjanje vsebin preden se objavijo. K sodelovanju privablja nove avtorje, ki lahko smiselno dopolnijo katero od kategorij ali jo začnejo ustvarjati. Skrbi za komunikacijo z bralci in upošteva njihove želje in predloge. Skrbi za promocijo platforme preko svoje mreže povezav in preko socialnih medijev, da optimira doseg bralcev.
CryptoBoard.media je tokenizirana nadgradnja portala kriptovalute.si, ki združuje najboljše funkcionalnosti blockchaina (kriptovalut) in medijske industrije. Zagotavlja informacije o decentraliziranih financah (DeFi), Fintech, Blockchaina, kriptovalut, osebnih financ in povezanih operacij.
Projekta smo se lotili, ker želimo povečati nabor vsebin na portalu (Trading, Legal, Fintech, Analize projektov…) in razširiti našo dejavnost na druga jezična področja (angleško, poljsko, madžarsko, špansko…), kjer obstaja potreba po relevantnih informacijah v lokalnem jeziku in posamezni trg izkazuje smotrnost vzpostavitve infrastrukture za čim bolj enostaven vstop in poslovanje v kriptosvetu.
S projektom želimo izkoristiti prednosti blockchain tehnologije, ki omogoča izboljšanje in poenostavljanje uveljavljenih poslovnih procesov v medijskem svetu, za izboljšanje uporabniške izkušnje, pocenitev poslovanja in redistribucijo dohodka.
2.2.2020, ko je bil s pametno pogodbo verificiran CBDX žeton in je bilo za področje Republike Slovenije izdanih 2.078.882 CBDX, si nismo predstavljali, da bodo pošli tako hitro. Skladno z dinamičnim modelom rasti cene (DPMC), se je cena žetona CBDX dvignila na 2,03 EUR, od začetne vrednosti žetona 0,20 EUR. Zato smo 31.5.2020 izdali hrvaško zalogo žetonov 4.106.138 CBDX, ki bo ceno dvignila na 8 EUR in za vas pripravili denarnico (Wallet) preko katere lahko sedaj upravljate z žetoni na enem mestu.
OB REGISTRACIJI PREJMETE 20 EUR V CBDX ŽETONIH